املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

آپارتمان لوکس در قسمت آسیایی استانبول

آیا قسمت آسیایی استانبول که ارزش بازدید از آن را دارد - قسمت 1

 

آیا قسمت آسیایی استانبول که ارزش بازدید از آن را دارد - قسمت 1


بله ، همینطور است اما فقط اگر 4 روز یا بیشتر در استانبول هستید یا برای دومین بار از این کلانشهر زیبا ترکیه بازدید می کنید. بیایید در اطراف بوته قرار نگیریم ، با غلظت عظیمی از نقاط دیدنی (تاریخی) در ضلع اروپایی استانبول ، ساحل آسیا کله کشی دوم با همتای اروپایی خود بازی می کند.

اگر قبلاً چنین احساسی را تجربه کرده باشید ، آنگاه آسیا منظره ای از استانبول و ساکنان آن را که در سلطاننامه یا تاکسیم یافت نمی شود ، ارائه می دهد. بهترین راه برای شروع کاوش در سمت آسیایی استانبول ، استفاده از کشتی با کشتی به Kadıköy است. در اینجا نقاط مورد علاقه من به ارزش بازدید از استانبول های مختلف وجود دارد!


 اگر اتفاقاً سه شنبه یا جمعه در شهر قرار دارید ، بازار معروف سه‌شنبه یک  مکان قابل توجه برای یک ماجراجویی در بازار محلی است. از سال 1969 با شروع بازار در کادکی ، پناهگاه خریداران محلی بود. طبیعتاً با شهر و جمعیت رشد کرد. سرانجام در سال 2008 آن را از محل سنتی خود در Altıyol به یک منطقه چهل هزار متر مربع مدرن ، با چهار هزار غرفه و یک پارکینگ در Fikirtepe منتقل کرد.

برخی از مردم محلی علی رغم هرج و مرج (ترافیک) ایجاد شده ، هنوز بازار تاریخی را از دست نمی دهند. آنها می گویند مورد جدید دیگر جاه طلبی ندارد. با این حال ، بعضی ها واقعاً از مکان جدید جادو خوشحال هستند.

به راحتی می توانید با تاکسی به محل بازار بروید که حدود 3 کیلومتر با حوض کشتی فاصله دارد. از طرف دیگر می توانید از Kadık ،y ، 8A اتوبوس سوار شوید و در ایستگاه Mandıra Caddesi یا ایستگاه Ş.Er Bülent Altınsoy پیاده شوید. شما همچنین می توانید پیاده روی کنید ، اما به خاطر داشته باشید که بیشتر اوقات فراز و نشیب است.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی