املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

مناطق قسمت آسیایی استانبول

مناطق واقع در ضلع اسیایی استانبول که شاما 14 منطقه هستند را در این متن مورد بررسی قرار می دهیم.

 

Adalar: جزایر پرنسس یا Kızıl Adalar به زبان ترکی ، رسماً فقط Adalar ("جزایر") ، مجمع الجزایر در ساحل استانبول ، در دریای مرمره است. Adalar یکی از جاذبه های گردشگری است.

Atasehir: در سال 2008 ، به یک منطقه رسمی استانبول تبدیل شد. با ولسوالی های مالتپه از جنوب ، از کادیکوی از غرب ، از اسکودار به شمال غربی ، عمرانیه به شمال ، مرزهای چکمکوی از شمال شرقی و سانکاکتپه در شرق مرز است. این منطقه 25.84 کیلومتر مربع است ، 419368 نفر جمعیت دارد و در کل 17 محله در مرزهای خود دارد.
بیکوز: بیکوز منطقه ای است که به دلیل داشتن مهم ترین مکان های تاریخی مشهور است. امروز ولسوالی بیکوز توسط دریای سیاه از شمال ، سیل در شرق و اسودودار و عمرانیه در جنوب محاصره شده است. این منطقه در زیباترین نقطه بسفر قرار گرفته و طبیعت باشکوه خود را دارد.
چکمکوی: این منطقه دارای جنگلهای سبز ، آبهای نفیس بهاری و معماری مدرن برجسته اخیر است. از 17 محله و 4 روستا تشکیل شده است.
کادیکوی: به عنوان یک منطقه معروف استانبول آسیا ، کادیکوی از 21 محله تشکیل شده است. اول از همه این منطقه است که در آن ساختمانهای تاریخی و مدرن با هم آمیخته اند. همچنین دفاتر ، فروشگاه ها و مراکز فرهنگی هنری در این ولسوالی وجود دارد.

Kartal: Kartal با Pendik در شرق هم مرز است ، Maltepe در غرب ، Sultanbeyli و Sancaktepe در شمال و دریای Marmara با جنوب. مجتمع های آپارتمانی لوکس در ساحل ساخته شده اند.

مالتپه: یکی از مناطق حومه استانبول ترکیه است. در بین کادیکووی و کارتال در دریای مرمره واقع شده است. این ولسوالی که توسط افرادی که به دنبال خانه برای سرمایه گذاری یا زندگی با قیمت های مقرون به صرفه هستند ترجیح داده شده است. در این محله تهیه آپارتمان و یا خانه ای در بخش آسیای استانبول بسیار مناسب می باشد.


پندیک: در بین Kartal و Tuzla قرار دارد. پندیک نیز با سلطانبیلی ، سانکاکتپه و چکمکووی در شمال غربی ، سیل به شمال و گیبز با شمال شرقی هم مرز است. این منطقه دارای طیف گسترده ای از خواص ، از خانه های با هزینه متوسط ​​تا اقامتگاه های لوکس گران قیمت در ساحل است.


سانکاکتپه: منطقه ای است که بناهای تاریخی و مدرن با هم آمیخته اند. از مرز با کارتال به جنوب ، مالتپه از جنوب غربی ، آتاتهیر و عمرانیه از غرب ، ککمکوی از شمال ، پندیک و سلطانبیلی از شرق مرز است. این ولسوالی دارای 241000 نفر جمعیت است و در کل 20 محله و 1 روستا در مرزهای خود دارد.


سلطانبلی: با مناطق کارتال ، پندیک و سانکاکتپه هم مرز است. این منطقه از 15 محله تشکیل شده است. بسیاری از مدارس ابتدایی ، مدارس متوسطه و دبیرستان ها در محدوده ولسوالی وجود دارند.

Sile: این آپارتمان و ویلا تشکیل شده است که بیشتر آنها کلبه های تابستانی است. برای کسانی که می خواهند از مرکز شهر دور شوند ، یک شهر فراری محبوب است. به همین دلیل جمعیت منطقه در دوره تابستان رو به افزایش است.


توزلا: جنوبی ترین منطقه استانبول است. Tuzla در سرزمین ساحل دریای مرمره قرار دارد و بزرگترین منطقه کشتی سازی در ترکیه در توزلا قرار دارد. همچنین برای کسانی که به دنبال خانه تابستانی و یک خانه بازنشستگی به دور از شهر هستند ، یک منطقه محبوب است.


 

عمرانیه: یکی از مناطق طبقه کارگر استانبول است. ISTAC عمرانیه را به عنوان تمیزترین منطقه استانبول برگزید. با Kartal به جنوب شرقی ، از اسکودار در غرب ، از Beykoz به شمال غربی و Kadıkoy از جنوب هم مرز است.

اسکودار: منطقه ای است که بناهای تاریخی و مدرن با هم آمیخته اند. تاریخ بسیار گسترده ای دارد. اسودودار منطقه ای است که توسط افرادی که به دنبال خانه برای سرمایه گذاری یا زندگی می باشند ترجیح داده است. دارای فضای زندگی خانوادگی و خانوادگی است. دامنه گسترده ای از املاک از خانه های لوکس گرفته تا خانه های با معماری قدیمی وجود دارد.

  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی