املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

منطقه کمر در آنتالیا

 

تعطیلات به کمر شما را به یک شهر جهان وطنی در ترکیه می برد. شما اینجا اتفاق می افتد - از سواحل و زندگی شبانه گرفته تا پارک های ملی و مناظر کوهستانی.

 

مناظر کارت پستالی
شهر ، کشور ، ساحل ، کوهستان - این شهر در جنوب غربی ترکیه کمی از همه چیز برخوردار است. در مرکز ، شما بوتیک ها ، بازارها و کافه ها را به همراه یک مارینا شیک با قایق بادبانی جت تنظیم کرده اید. در حالی که خارج از آن ، ویرانه های رومی و پارک های ملی وجود دارد. آهنگ هایی را برای Mount Olympos درست کنید ، و می توانید یک کابل ماشین را به اوج خود ببرید تا منظره ای پانوراما از همه آن ها بگیرید.

 

انتخاب سواحل
شما اینجا دو سواحل دارید. Moonlight Bay یک ماجراجویی ماسه ای و شن و ماسه است و یک برنده پرچم آبی به دلیل آب تمیز خود است. در ضمن ساحل دوم ، سنگریزه و دارای آبهای عمیق تر است. یک مارینای مدرن این دو را تقسیم می کند ، و توسط رستوران های مجلل شهر بیشتر است. همچنین یک برج کنار ساحل وجود دارد که با مغازه ها و هتل های بوتیک پوشیده شده است.

 

سرگرمی عصرانه
کمر در تاریکی بعد از تاریکی زندگی ، با همه چیز از کافه های استخر ، سالن های کوکتل و کلوپ های اواخر شب برای غوطه وری در چشمه ها زندگی می کند. در داخل و اطراف مارینا ، کافه ها و بارها با موسیقی زنده وجود دارد - آنها مکان ایده آل برای شروع مجدد با یک لیوان از راکی ​​محلی و تماشای خورشید در هنگام قایق بادبانی هستند.

آپارتمان لوکس در منطقه کمر آنتالیا برای زندگی بسیار مناسب هست و حتی برخی از سازندگان این ویلا ها را با مبالغ مناسب به فروش می رسانند این در صورتی هست که بسیاری از توریست های خارجی این شهر را برای مسافرت کوتاه مدت خود انتخاب می کنند پس برای تمام کسانی که بیزینس مرتبط با صنعت توریسم را دارند بسیار مناسب می باشد.

  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی