املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

خرید استارباکس

خرید استارباکس

 

Starbucks در تاریخ 47 ساله خود از یک فروشگاه قهوه تنها در سیاتل به 30،000 کافی نت قهوه بین المللی تبدیل شده است. اما انبساط عظیم بدون افزایش دردها اتفاق نیفتاده است.

هیچ راز نیست که استارباکس در تلاش است تا مشتریان آمریکایی را به دفعات بیشتر در کافه های خود مجبور کند. در حالی که فروش مثبت بوده است ، تعداد بازدیدهای مشتری همچنان راکد است.

فروش همان فروشگاه ، یک معیار کلیدی در صنعت رستورانها ، در طول 12 ماه گذشته با افزایش رقابت و کاهش مشتریان ، از سوی برخی از پیشنهادهای زمان محدود استارباکس بی توجه بوده است. در حالی که فروش قابل مقایسه با فروشگاه در سه ماهه چهارم که در 30 سپتامبر پایان یافت ، از انتظارات فراتر رفت و 4 درصد افزایش یافت ، بیشتر این امر به دلیل شارژ بیشتر استارباکس به دلیل Latte های خود بود.

 

چهار سال بعد ، Starbucks مکان 1000 خود را از جمله کافه های بین المللی در ژاپن و سنگاپور افتتاح کرد. رشد آنقدر سریع بود که فقط دو سال بعد ، Starbucks 2،000مین کافه خود را افتتاح کرد.

در حالی که گسترش واحد به افزایش فروش در طول دو دهه گذشته کمک کرده است - Starbucks از سال 2010 رشد فروش همان فروشگاهی داشته است - این شرکت اکنون خود را بسیار نازک گسترش داده است.

امروزه با بیش از 14000 موقعیت مکانی در ایالات متحده ، Starbucks فروش خود را cannibalized کرده است. این شرکت در حال تجدید سازمان و گسترش مجدد آن است. پیش بینی می شود در سال 2019 تعداد 150 مکان زیرین را شکار کند ، سه برابر مبلغی که معمولاً انجام می دهد.

کوین جانسون ، مدیرعامل موضوعی که با توجه به مشکلات موجود در حال تغییر است ، ترجیحات مصرف کننده را تغییر می دهد ، با سرمایه گذاران خطاب کرد. مردم از بمب های کالری حاوی قند ، که به نظر می رسد یکی از عناصر اصلی Starbucks است ، دور می شوند. در سال 2015 ، فروش Frappuccinos 14 درصد درآمد Starbucks بود. با این حال ، در نیمه اول سال 2018 ، فروش Frappucino 3 درصد کاهش یافت - و تنها حدود 11 درصد از درآمد شرکت را به خود اختصاص داد.

شما به سادگی می توانید شعبه های استارباکس را در سرتاسر جهان خریداری کنید برای مثال شعبه های استارباکس در استانبول ترکیه بسیار زیاد هستند و اگر شما تمایل به خرید یکی از این شعبه ها را داشته باشید می توانید به سادگی یکی از آنها را خریداری کنید و یا یک شعبه جدید تاسیس کنید که این نیز راهکار مناسبی خواهد بود.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی