املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

فروش اقساطی آپارتمان در استانبول- درباره زندگی در ترکیه

 

در این متن می خواهیم درباره مقاله ای که درباره زندگی در ترکیه چندین وقت پیش منتشر شده است صحبت کنیم که این مقاله به زندگی در ترکیه و مقایسه آن با چندین مکان دیگر کرده است. چرا که بسیاری از هموطنان ما بعلت های فراوان می خواهند زندگی در ترکیه را تجربه کنند چرا که هم فرهنگ تزدیک به ایران دارد هم از نظر جغرافیایی همسایه ایران محسوب می شود واز نظر برابری لیر با ریال نیز دز مقایسه با دیگر ارزهای رایج وضعیت خوبی را دارد. ایرانیان جهت اقامت از اجاره خانه در باغچه شهیر استانبول گرفته تا ویلاهای شیک در آنتالیا و فروش اقساطی آپارتمان در استانبول را برای زندگی در این کشور انتخاب می کنند

 

 

ترکیه در یک نظرسنجی توسط گروه HSBC در بین کشورهایی که برای زندگی و کار بهترین کار را دارند ، رتبه هفتم را بدست آورد. نظرسنجی Expat Explorer می گوید ، پیش از آلمان ، امارات متحده عربی و امارات متحده عربی و ویتنام در صدر لیست سوئیس قرار گرفته اند ، محیط زیست مناسبی برای بیگانگان فراهم می کند ، این نظر سنجی بر اساس نظرات بیش از 18000 مهاجران از 163 کشور ، نشان می دهد که رتبه بندی ترکیه از رتبه 22 در سال گذشته به هفتم رسیده است. دوازدهمین دوره سالانه این بررسی کشورها را از نظر کیفیت زندگی ، تعادل کار و زندگی ، درآمدهای مالی و زندگی خانوادگی بررسی می کند. این یکی از جامع ترین نظرسنجی ها برای مهاجران محسوب می شود.

شصت و دو درصد از مصاحبه شوندگان گفتند که کیفیت زندگی آنها در ترکیه در مقایسه با کشورهایشان افزایش یافته است. بیش از نیمی از افراد مصاحبه شده برای این نظرسنجی گفتند که در ترکیه زمان بیشتری برای سرگرمی و خانواده دارند ، در حالی که 55 درصد گفتند که می توانند یک خانه و ماشین خوب در ترکیه داشته باشند. 69 درصد دیگر می گویند که در ترکیه احساس امنیت می کنند و مردم محلی بسیار دوستانه هستند. اکثر مصاحبه شوندگان گفتند که تعادل زندگی کار در ترکیه به مراتب بهتر از کشور هایشان است. پنجاه و نه درصد گفتند که آنها می توانند در ترکیه بیشتر سفر کنند و 57 درصد گفتند که برای یادگیری مهارتهای جدید مانند غواصی ، آشپزی و یادگیری یک زبان جدید وقت پیدا کرده اند. اکثر آنها گفتند که آنها در شهرهایی سرشار از بافت تاریخی و فرهنگی با نقاط دیدنی و پارک ها زندگی می کنند. اکثر آنها در مکانهای مرکزی زندگی می کنند که گزینه های سفر بیشتری وجود دارد ، و 59 درصد گفتند که آنها در شهرهایی با زندگی فرهنگی پر جنب و جوش زندگی می کنند. بیش از نیمی که برای این نظرسنجی مصاحبه شده گفتند که از غذای خوب و غذای خوب در ترکیه لذت می برند.

 

 

 

گزارشی که همراه با نظرسنجی در وب سایت HSBC است ، می گوید: ترکیه ، که آسیا و اروپا را درگیر می کند ، "تجدید نظر برای مهاجران صادر می کند ، به خصوص برای افرادی که به دنبال استفاده از اقتصاد رو به رشد خود هستند."

وی گفت: "با وجود آسمان آفتابی و کم هزینه زندگی ، این کشور نیز یک مقصد بازنشستگی ایده آل است و فرهنگ آن با ترکیبی جذاب از سنت های شرقی و غربی تا کلیشه" چیزی برای همه "ادامه می یابد." از نظر جوامع فرهنگی ، باز و پذیرایی ، ترکیه از نظر رتبه بندی رتبه بالایی دارد و از نظر سهولت در محل استقرار ، گزینه برتر است.

یک پاسخ دهنده یک نظرسنجی می گوید: "آماده شوید که خوشحال شوید. مردم ترکیه دوستانه ترین افرادی هستند که من تاکنون ملاقات کرده ام." یکی دیگر از پاسخ دهندگان گفت: "طبیعت خوب و مهمان نوازی عموم مردم را در آغوش بگیرید و سعی کنید ماهانه چند عبارت ترکی را یاد بگیرید." با این حال ، این بررسی نشان می دهد که گذشتگان برای یادگیری تفاوت های فرهنگی زمان لازم خواهند داشت و به موانع زبانی و "نگرش محافظه کارانه ناامیدکننده برخی از ترک ها" به عنوان چالشی برای مهاجران جدید اشاره می کنند ، اگرچه می افزاید که آنها می توانند "نسبتاً سریع" با کمک به "غذاهای خوشمزه ترکیه ، آب و هوای گرم و مردم محلی دوست." راهنما برای مهاجران همراه با این نظرسنجی می گوید: این کشور مکانی فریبنده برای زندگی است و رونق ساخت و ساز اخیر به معنای وجود املاک زیادی برای اجاره یا خرید است ، در حالی که هزینه زندگی پایین تر از دیگر مناطق محبوب مهاجران در اروپا است.

 

 

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی