املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

آپارتمان های فروشی در آلانیای ترکیه

قیل از خرید خانه در آلانیا و همچنیم کار در آلانیا لازم هست یکم درباره تاریخچه آن بیشتر بدانید.

آلانیا

آلانیا ، در تاریخ ترکیه ، یکی از استراحتگاههای تفریحی مشهور منطقه آنتالیا همانطور که برای Riviera ترکیه ذکر شده است ، در قسمت جنوبی ترکیه واقع شده است که دارای یک خط ساحلی طولانی و زیبا از دریای مدیترانه است. این شهر حدود 135 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و متعلق به استان آنتالیا است. آلانیا به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب شهرت زیادی در بین اروپایی ها دارد به همین دلیل بیش از پانزده هزار نفر قبلاً خانه های تابستانی یا ویلایی را خریداری کرده اند تا در آن مستقر شوند یا در تمام طول سال زندگی کنند. به همین دلیل آلانیا با ترکیبی از ملیت ها به یکی از شهرهای بین المللی در سواحل مدیترانه تبدیل شده است.

 

محل

آلانیا در شبه جزیره مستقر شده است که در محدوده رشته کوههای توروس با جنگلهایی در مرزهای ترکیه ریویرا واقع شده است. همسایگان Manavgat در جنوب ، Gundogmus در شرق ، Taskent در شمال غربی و Gazipasa در جنوب شرقی هستند. این شهر دارای یک خط ساحلی به طول 70 کیلومتر است که در تمام طول سال برای گردشگری قابل استفاده است. فرودگاه گازیپاسا در حدود 30 کیلومتر با آلانیا بسیار نزدیک است ، بنابراین دسترسی از طریق هوا از طریق تمام مقصد های اروپایی و سفر با کشتی های دریایی از بندرهای مدیترانه بسیار آسان است. آلانیا در تمام سال ، در تابستان گرم و در زمستان آب و هوای خوبی دارد.

تاریخ

هنوز مشخص نیست زمان تاسیس آن برای اولین بار چیست اما در زمان های قدیم این منطقه به دلیل خط بین دو منطقه به عنوان پمفیلیا یا قلیسیا شناخته می شده است. آلانیا در طول تاریخ طولانی ، پایگاه نظامی مهمی برای رومی ها ، بیزانس ها ، سلچوک ها و عثمانی ها بوده است. در زمان روم ، این شهر به عنوان Korakesium شناخته شده بود و در دوره بیزانس به Kalanoros تغییر یافت. سلژوک سلطان علاء الدین کیکوبات هنگام فتح شهر می خواست به عنوان "علائی" نامیده شود و علائیه یکی از پایگاههای بندر معروف تورکهای سلجوقی شد. سلطان همچنین یک گذرگاه کشتی سازی ، یک قلعه ، یک کاخ برای گذراندن زمان زمستان و یک برج سرخ در علائی ساخت تا کل منطقه را اشغال کند. در سال 1243 مغولان شهر را به دست گرفتند و بعداً کرمان ها برای مدت کوتاهی این شهر را اداره کردند. هنگامی که امپراتوری سلجوقی فروپاشید ، پس از آن علائیه به قیمت 5000 طلا توسط کرمان ها به مملوک فروخته شد. در سال 1471 به امپراتوری عثمانی اضافه شد و به عنوان پایگاه دریایی استفاده شد. صد سال بعد در سال 1571 علائیه به بخشی از ایالت قبرس تبدیل شد ، سپس در سال 1864 پرچم دار استان قونیه شد و بعداً آنتالیا شد و سرانجام در سال 1871 ، علائه ولسوالی شهر آنتالیا بود. هنگامی که جمهوری ترکیه در سال 1923 تأسیس شد ، این نام توسط آتاتورک به عنوان آلانیا تبدیل شد و شهر استان آنتالیا شد.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۱
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی