املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

املاک و مستغلات در ترکیه

آژانس املاک ماکسیموس ترکیه که یکی ازمجرب ترین شرکتهای تهیه املاک در ترکیه بوده که مفتخر به ارائه خدمات گسترده می باشد

  • ۰
  • ۰

مبلغ کمیسیون املاک

 

 هزینه های خرید ملک در ترکیه
به طور کلی توصیه می شود 5-6٪ بالاتر از قیمت خرید ملک خود را اضافه کنید ، تا هزینه های اضافی و هزینه های دیگری را که بخشی از روند خرید است ، بپوشانید. علاوه بر این ، شما باید مبلغ مشخصی از مالیات ها را بپردازید ، که به تفصیل در فصل مربوط به این راهنما ، تحت عنوان مالیات توضیح داده شده است. فراموش نکنید که اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید ، هزینه های دیگری نیز با نگهداری ، اجاره یا فروش ملک شما همراه خواهد بود. هزینه های خرید ملک در ترکیه را در این متن شرح مختصری خواهیم داد.

 هزینه و هزینه های مربوط به فرآیند خرید نسبتاً ساده است.

 

روند خرید

وکالت نامه :

با توجه به آیین نامه جدید ، شما باید با دادن وکالت به شخصی که به او اعتماد دارید (نماینده املاک یا وکیل خود) هزینه انتقال عنوان را تکمیل کنید ، مگر اینکه شما به زبان ترکی صحبت نکنید و بفهمید. هزینه این وکالت تقریباً 1.500 TL است و به دفتر اسناد رسمی پرداخت می شود.

گزارش ارزیابی

باز هم در رابطه با آیین نامه جدید گزارش ارزیابی یک موضوع ضروری برای روند انتقال سند عنوان است. این کار از طریق شرکتهای رسمی ارزیابی مجوز انجام خواهد شد. هزینه این گزارش بین 1.300 TL است - 2.100 TL توسط خریدار پرداخت می شود

مالیات خرید

شما نیاز به پرداخت 3٪ (سه درصد) از قیمت خرید ارزیابی شده به عنوان عنوان هزینه پرداخت (عنوان مالیات پرداخت عنوان) (برای جزئیات بیشتر به بخش مالیات های این سند مراجعه کنید). این مقدار ارزیابی شده معمولاً از طریق گزارش ارزیابی ارزیابی می شود. لطفاً توجه داشته باشید که گزارش ارزشیابی می تواند حدود 20٪ کمتر از ارزش فروش بازار ، قیمت واقعی خرید باشد و به طور مساوی بین فروشنده و خریدار تحمل شود.

اگر این ملک هنوز در مرحله پروژه است ، باید این مبلغ را فقط پس از اتمام آن بپردازید.

همچنین توصیه می شود برای پرداخت هزینه های حاصل از تمبرها و اعتبارسنجی های رسمی و همچنین مدارک لازم ، تقریباً 950 TL - 1.000 TL پرداخت کنید.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • ihsani cosguner

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی